24 Nisan 2014 Perşembe

Game of Thrones'un Oyunu Geliyor


Diziye uyarlanmasının ardından tüm dünyanın tanıdığı Game of Thrones serisi, gelecek yıl video oyun piyasasına adım atacak.
The Walking Dead dizisinin oyununu hazırlayarak adını duyuran California merkezli Telltale firması, şimdi de George RR Matin’in eserlerine bağlı kalarak Game of Thrones’un video oyun haline getirileceğini duyurdu.
Telltale CEO’su Dan Connors, Cumartesi günü dağıtılan VGX 2013 video oyun ödüllerinde yaptığı açıklamada, Game of Thrones’un sahip olduğu müthiş mitolijinin oyun dünyasına çok güzel bir şekilde uyarlanabileceğini söyledi.

6 yorum:

  1. Oo filmi ayrı güzeldi oyunu nasıl olacak bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum bende game of thrones izliyorum fakat oyunun çok güzel olacağını ummuyorum

      Sil
    2. Uğraşırlarsa neden olmasın ama

      Sil
    3. Çoğu oyunun ilk serisi tutmaz mafia I mesela hiç tutmamıştı eğer oyunun serileri devam ederse oyun gelişebilir bence

      Sil
    4. Oyunun fiyatı ve nerden alacagımızı bılıyormusun

      Sil
    5. Oyunun originde olacagını sanmıyorum orıgın çoğunlukla EA oyunlarını satıyor . Ama steamde olacaktır büyük ihitmalle en dandik oyunlar bile 20 25 tl Game Of Thrones en az 40 50 tl olacaktır .

      Sil